jueves, 30 de octubre de 2008

RENFE MEDIA DISTANCIA respon

Aquí va el e-correu resposta de RENFE, al e-correu que els vaig enviar. Més informació als posts:
Post1
Post2


Sembla ser que existeix una targeta 6 viatges amb validesa un mes, però... oh sorpresa!!! Només és vàlid per a "la Red TRD de Andalucía y de Castilla y León de la línea Salamanca - Madrid en el trayecto abonado".
Enllaç

En fi, sense comentaris, si no hi ha pressió de la gent i ens quedem amb al braços creuats... a veure-les venir.

Distinguido señor:

En respuesta a su e-mail, le participamos lo siguiente:

En primer lugar, le agradecemos la utilización de nuestros servicios para sus desplazamientos.

Respecto al motivo de su correo, le comunicamos que Renfe Media Distancia está llevando a cabo una reordenación de los diferentes productos comerciales que oferta, con el fin de que cada uno tenga una personalidad definida en función de las prestaciones, validez y precio, a la vez que se persigue incentivar la asiduidad de los viajes de nuestros clientes.

Actualmente, la comercialización de títulos multiviaje en las diferentes comunidades, dependiendo de la oferta de trenes, es la siguiente:

- Con validez para el mes natural abonado:
Abono Mensual Total, Abono Mensual Exprés y Abono Mensual Regional.
- Con validez de un mes desde la fecha de compra:
Tarjeta 6, Bono Interregional, Bono Exprés y Bono 10 Regional.
- Con validez de dos mes desde la fecha de compra:
Abono 20

En cada Comunidad se están comercializando los productos específicos a su oferta de trenes; por ello, la reordenación de las prestaciones nos permitirá ofertar para igual tipo de servicio el mismo producto en todas las Comunidades, y, además, nos posibilitará combinarnos con la oferta de otros medios de transporte que disponen de títulos multiviaje similares.

No obstante, es posible que, en un futuro próximo, se proceda a una nueva reestructuración, con la que los abonos de 10 viajes prolonguen su validez.

Atentamente,




RENFE MEDIA DISTANCIA

4 comentarios:

Ferran Porta dijo...

Estic molt equivocat, o és una forma amable de dir que per ara toca fotre's?

Renfe, Renfe...!

nur dijo...

Jo penso com el Ferran: de fet, ve a ser com allò del "Vuelva usted mañana" i, si suena la flauta por casualidad, potser trobes un abonament a la teva mida (o no).

Jo, en aquest sentit, no em puc queixar: els meus abonaments mensuals de 2 zones són quasi econòmics i tot!

Ah, i ho reconec: darrerament delinqueixo força. He d'anar sovint a Granollers i només pago els trajectes que em dóna la gana o compro bitllets per trajectes més curts dels que realment faig, però, coi, de vegades està bé ser una mica infractora, no? :P

Xavi dijo...

Sí companys és una forma com una altra de donar una palmadeta a l'esquena. Però... mira que us dic, que penso que RENFE està perdent dinars amb això.
Jo també delinquia Nur. Fins fa dos anys, vaig viure a Cerdanyola i al fina,l sempre feia el mateix: de Cerdanyola a pl Catalunya (on tens que passar l'abonament per sortir), anava amb el bitllet de dos zones. Però el trajecte invers, anava amb el mínim, al d'una zona. A Cerdanyola les portes eren manuals. :) m'imaginao que el teu cas és semblant :).

SEMPRE TARD RENFE dijo...

Hola companys, els de RENFE només volen donar llargues. Mireu aquest blog per si voleu fer alguna protesta

http://blogs.avui.cat/sempretardrenfe/