miércoles, 22 de octubre de 2008

Després d'uns mesos de reflexió i estudi...

He trobat feina. Just el passat dia 13, dia del meu aniversari, em van comunicar que m'acceptaven en un nou lloc de treball. Torno al món laboral després de 10 mesos a l'atur, avui ja és definitiu. Començo a principis de novembre. Nova feina, nous companys, nova especialitat (n'estava fart de la consultoria financera), nous objectius...
Aquest blog el vaig començar més o menys pel temps que em vaig quedar en "dique seco". Continuaré amb ell. M'agrada la experiència

Que vagi bé (a tothom i a mi mateix)

7 comentarios:

Mireia dijo...

felicitats per la nova feina! que tinguis molta sort!

Ferran Porta dijo...

Xavi, ara sí que per molts anys!, més encara que pel teu aniversari. Excel-lent notícia; enhorabona!

Xavi dijo...

Mercès companys

Sylvie dijo...

Muy bien... veus com tot arriba!

nur dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
nur dijo...

enhorabona! per l'aniversari i també per la feina! no deixis el bloc inactiu ara, eh? :)

Xavi dijo...

mercès maques.