lunes, 29 de septiembre de 2008

Bono-expres amb caducitat un mes

Volia escriure un post poètic, l'estava preparant, però aquest matí he decidit canviar-lo i ferne un altre d'urgent (relacionat precisament amb la RENFE).
El fet ha passat aquest matí, quan he anat a la taquilla de RENFE de l'Aldea a comprar un Bonoexpres (abonament de 10 viatges amb validesa un mes). El senyor de la taquilla m'ha dit que la validesa de l'abonament era de només un mes. Que ho tingués en compte a partir d'ara. Clar, jo i molta gent com jo, que baixem com a molt, cada cap de setmana a casa, no gastem 10 viatges en un mes!! Per tant, no ens surt a compte. La gent que ja no tenim opcions de carnets joves (en cap de les seves modalitats), ens suposa una pèrdua de gairebé dos euros per viatge. Sincerament, em sembla un cop baix. El més econòmic és comprar viatge d'anada i tornada. El tema que comento dels preus, és aproximat, m'haig de documentar i fer els càlculs necessaris. Ho publicaré en quan ho tingui. Faré una queixa i la presentaré a l'oficina d'atenció al client. No sé a quanta gent arribarà aquest post, però convido des d'aquí a tota aquella gent que estigui afectada per aquest tema (que no som pocs), faci el mateix. Els responsables de RENFE s'estan cobrint de glòria. Així es fomenta el transport públic en aquest país. Visca!!

4 comentarios:

nur dijo...

Osti, nen, això de la caducitat d'un mes em sembla que ja fa anys que és vigent! Em temo que fa poc que has deixat de tenir el Carnet Jove, doncs :P

No sóc afectada, perquè a mi em toca patir la Renfe a diari i compro l'abonament mensual, ja que cada dia faig, com a mínim, dos viatgets amunt i avall. Però... puta Renfe!

Xavi dijo...

Noooooo noia.... no estem parlent del mateix. Texplico: la xarxa de regionals, és diferent de la de rodalies, de la de llarga distància, de la de llarg recorregut i edl AVE. En el cas dels regionals, hi havien fins ara uns abonaments de tres mesos, que permetien a estudiants i no estudiants, tenir una rebaixa en el preu, en cas que fessis 10 viatjes en menys de tres mesos. Amb uns trens tercermundistes... faltaria més. A més, estem parlant, depenent de la tarifa, d'uns trajectes que costen al voltant de 8 €. Jo he vingut comprant aquests abonaments des de l'any 93 fins el darrerabonament, que vaig comprar a principis d'agost. Ara de cop van, i el posen de caducitat un més.
Ah, gràcies per dir-me jove. Ho sóc, ho sóc. Fa uns quants anys que vaig fer els 25 però... gràcies. :)

nur dijo...

ok, ok, retiro, doncs la meva teoria sobre els bonotrens. I el carnet jove ara arriba fins als 29, així que no et queixis que no fa tant que els vas fer!

Petonets :)

Ferran Porta dijo...

Coi, i perquè han rebaixat la validesa de la targeta, de 3 mesos a només un? Algú ha donat una explicació?

Suggereixo que els facis aquesta pregunta i, com ja vas fer uns dies enrere, publiquis en el blog la resposta de la Renfe dels pebrots.

Se'ls ha de collar, aquests malparits!