sábado, 27 de septiembre de 2008

Goteras? Goteras hay en todo el tren!

Fa dies volia publicar un comentari sobre el que em va passar dilluns al tren que surt a les 8 del matí de l'Aldea cap a Barcelona. Afortunadament, me'n vaig lliurar dels endarreriments que va haver-hi en posteriors trens, gent tirada en mig de ninguna part, etc. Inclemències meteorològiques, d'acord, causa aliena a RENFE/ADIF. El que sí que va haver en el transcurs de viatge va ser una intensa pluja. La qüestió és que tenia una motxilla petita al terra i se'm va mullar bastant. Hi havia una gotera al sostre, a sobre meu, i anava caient un filet d'aigua per la paret. Quan me'n vaig adonar, ja era massa tard. Es van mullar uns apunts, una novel·la i la cartera on portava 50 euros. El bitllet va quedar amb una consistència de paper higiènic sorprenent. Com que els bitllets de 50 euros em sobren... El vaig recuperar en arribar a casa. Quan va passar l'interventor a comprovar els bitllets, li vaig dir:
- Escolti, que hi ha una gotera aquí a dalt.
I ell em va contestar:
- Goteras? Goteras hay en todo el tren!
En bon home amb cara de... què m'estàs dient?
Que els trens de la RENFE tinguin goteres, era quelcom que ja sabia. Més d'una vegada m'he trobat amb vagons tancats amb aquest problema: goteres per totes bandes, mullant-ho absolutament tot.
Una batalleta més :)

2 comentarios:

Ferran Porta dijo...

De debò que els trens tenen goteres? Però vejam, què més ha de passar perquè algú posi solució a tanta bestiesa junta???
Collons, quin país!

Xavi dijo...

Sí, xiquet