martes, 18 de marzo de 2008

Rodrigo y Gabriela

Com que estic una mica inquiet a l'espera d'algunes notícies i ara estaré uns dies out, passo una mica de música per animar-me. Oooooooommmmmmm. Si algú s'apunta al bon rotllo, és ben vingut. El vídeo correspon a una parella de guitarristes composta per Rodrigo Sánchez y Gabriela Quintero (Rodrigo y Gabriela). En concret, la cançó és "Capitán Casanova" i el recital d'on s'ha extret el vídeo el varen fer a la Christian Church de Dublín el 2.004. No he pogut esbrinar qui són les dues violinistes que els acompanyen.
Em sembla que fent presentació de grups musicals sóc pitjor que José Luis Moreno; així que acabaré ràpid. Senzillament comentar que fa cosa d'un any vaig descobrir el grup i que de vegades, quan estic depre, els escolto i m'animo. Doncs eso: amb tots vostès: Rodrigo y Gabriela (i dos violinistes de cuyo nombre no he podidu saber)




Fins aviat
Ferran: Gràcies per l'ajuda prestada. :-)

3 comentarios:

Ferran Porta dijo...

Molt bé, aquests minutos musicales...

Ah, de res! :)

nur dijo...

sí que dóna bon rotllet, sí :)

Bona Setmana Santa, Xavi

Sylvie dijo...

Doncs no els coneixia no!
Que tal les noticies que esperaves?
Molts petonets