miércoles, 15 de abril de 2009

Visionaris

Inauguro amb aquest post una nova secció que anomenaré, com el títol del post: "Visionaris". És possible que aquest sigui el primer idarrer post d'aquesta secció, però em venia de gust inaugurar-la. Ja que escric poc, doncs, donar-li mica més d'autobombo no?

Recordo fa uns anys, al voltant de l'any 1995 (no sé ben bé si una mica abans o després), estava estudiant la "diplo" en estadística a l'Autònoma. Una de les assignatures que era en el programa d'estudis i que, de fet, no vaig fer ja que no m'interessava, era la de xarxes de comunicació. Era una assignatura de cultura informàtica i feia un repàs general i per sobre al món de les xarxes: des de la més senzilla (2 ordinadors,amb el corresponent cable de connexió), fins a una xarxa de xarxes que s'anomenava Internet. Un dia, a l'aula d'informàtica i davant d'un ordinador, em van explicar de què anava això d'Internet. Pàgines web, correu, etc. El que se'm va ocórrer dir al moment, va ser més o menys... "a això del Internet, li queden 2 telediarios i mig de vida; l'any que ve, ja no se'n recordarà ningú".

És un exemple, de fins a quin punt arribo a ser visionari :) . Es clar que, a mi no em paguen per això. Però... hi ha visionaris professionals, que sí que cobren. Qui deia que això de la crisi, a aquestes alçades de l'any, ja s'hauria acabat?
Rrrrrreflexionem-hi....

8 comentarios:

Ferran Porta dijo...

Haha!, molt bona la teva capacitat de preveure l'evolució de les tecnologies, Xavi! :-))
No et preguntaré quant de temps trigarà el govern a tancar el capítol del finançament, per si un cas també ets visionari en temes polítics, jiji... ;-)

PS: En lloc de "...al voltant de l'any 1995..." he llegit "... al voltant de l'any 1965..."!! Per una dècima de segon he flipat, haha

Xavi dijo...

El tema del finançament és un punt de tensió que li interessa mantenir al govern espanyol. No tinc massa clar, si també al Tripartit. Crec que sí.
Yayuuuuu, que sóc un home jove i templat!!!

pmgs dijo...

L'any 2004 Bill Gates va pronosticar al fòrum econòmic de Devos la desaparició del correu spam en un plaç de dos anys ... si no em fallen els números hauria d'haver desaparegut al 2006.

Salutacions desde Bilbao.

Anita dijo...

Oh my god, dic... meu deu, un blog en català! Saps que estudiu català des de fa uns anys? Bo, més bé ho estudiava, estic matriculada al sisé curs de l'escola d'idiomes però com que he vingut a viure a Melilla ho he hagut de deixar...

Buf. Fa un any que no parlo català gens ni mica, perdó per les faltes... :S

Penso visitar-te. :)

Xavi dijo...

Pedro,
Moltes vegades, les prediccions d'aquests gurús, no se les creuen, ni ells i de fet, no desitgen que es compleixin. El matrimoni microsoft-spam, té molt futur...
Anita,
La voluntat és el que compta. Puc dir-te, des de la meva modesta opinió, que no escris del tot malament. Qüestió de pràctica. ànims!!

Ninna dijo...

Molt bó! Jo també li vaig predir a Estopa un fracàs absolut quan vaig sentir la cançó "Por la raja de tu falda" i mira... me la vaig menjar amb patates!

Anita, millor català que molts catalans que porten tota la vida aquí.

Petons!

Xavi dijo...

Ninna,
a mi, tampoc m'entussiasmava la cançó, però és cert que era un ritme molt ballable.

pmgs dijo...

Visionaris ... per aquestes contrades uns quants, que donaven per fet que l'Athletic guanyava la copa :-D