sábado, 9 de agosto de 2008

Una mica de música per anar-nos-en de vacances

L'altre dia el company Ferran, parlava en el seu blog, sobre la música com a llenguatge universal i posava alguns bons exemples. Jo li vaig recomanar un grup de folk celta escocès i sembla que li va agradar: Capercaillie. Els vaig conèixer una nit de Aste Nagussia bilbaina (Setmana Gran), fa uns quants anys. Ha plogut ja. No els coneixia i, en cinc minuts de concert, em van posar les piles. He de reconèixer que en moments complicats, sempre m'han acompanyat. Van bé. Aquí va un video. Espero que agradi a qui ho vegi.

5 comentarios:

Ferran Porta dijo...

Quina música més alegre!

Sylvie dijo...

Ei, a mi tb m'agrada molt aquest musica! jeje

Xavi dijo...

Sí companys!!!
Posa de bon rotllet!!

nur dijo...

ei, a mi m'encanta Capercaille! Els vaig descobrir quan vaig fer una immersió en la música celta ja fa uns anys i molen molt. Ara torno a portar anys sense sentir-ne: avui mateix ho resolc :)

Gràcies per recordar-me'ls, xavi :)

Xavi dijo...

són bons, la veritat nur. Devies escoltar m'imagino el programa de Radio 3 diálogos 3, no era aquest el que dedicaven a la música celta?