jueves, 28 de agosto de 2008

Oskorri a l'Hort de la música

Aquest proper cap de setmana es celebra a Roquetes el Tradicionàrius de les Terres de l'Ebre, anomenat "l'Hort de la música", que enguany arriba a la seva quinzena edició. Dintre del programa he vist que actuen el grup basc Oskorri, juntament amb la banda de música La Lira de Roquetes. En l'esmentat programa apareixen (Oskorri i Banda de música) en la mateixa línia. Entenc, encara que no he trobat informació al respecte, que que el concert serà conjunt. I això... m'agrada!!! Dimecres de la setmana passada, estava jo a Bilbao i vaig anar a un concert que van oferir conjuntament Oskorri i la banda de música de Bilbao. Serà un espectacle semblant? Suposo que sí. Val la pena veure'l !! En el concert de l'esmentat dimecres vaig fer la foto que apareix a sota. No és gaire bona la foto, ja que està presa de lluny. En la pantalla gegant però, podem veure un senyor gran amb bigoti. En efecte, el grup en qüestió porta uns quants anys a les espatlles (en concret, més de 35). Precisament, aquest mes de desembre, van gravar un disc amb la banda de música de Bilbo, per celebrar el seu 35 aniversari.

Chapeau per aquests grups que han aportat i aporten el seu gra de sorra per la normalització lingüística (l'euskera en aquest cas).

2 comentarios:

Ferran Porta dijo...

Un grup que porta 35 anys sobre l'escenari? Coi, deu n'hi do!
PS: No els conec, els Oskorri. Em buscaré alguna cosa pel YouTube...
Salut.

Sylvie dijo...

pos no podré anar... faré com el ferran.. jeje