jueves, 17 de enero de 2008

Represa de l'activitat

Fa uns mesos, al mes de març, vaig obrir aquest blog, amb la intenció d'anar posant més o menys sovint algun post. Bé, motius de feina, també mandra, em van fer no continuar a partir del segon, post. He estat llegint, durant mesos, diferents blogs interessantíssims i m'ha picat el cuquet. No tinc cap intenció d'arribar a res, ni obtenir res a canvi. Simplement, aportar quelcom a la blogsfera i gaudir escrivint. Si aconsegueixo això, em sentiré plenament satisfet. Crec, amb el temps que fa que vaig entrant a blogs, que és una bona forma d'aprendre coses noves. No em cap el menor dubte.
Bé, no m'enrotllo més. Aprofito per comentar, que la companya de pis amb la que estic vivint ara, ha heretat un pis d'una tieta seva. La qüestió es que pleguem al febrer. Estic buscant pis per compartir a Barcelona. Per si algú sap quelcom. :-)
Fins la propera.

3 comentarios:

Sylvie dijo...

Ei amb una mica de retard... però felicitats per reprendre el blog! havia fet añguna ullada pero veia que no escrivies... ja tinc ganes de llegirte ja!

Sylvie dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Xavi dijo...

Intentaré escriure quelcom interessant de tant en tant. En tinc ganes!!