lunes, 2 de marzo de 2009

Merda seca (o tendra) punxada amb un pal


M'he assabentat aquest migdia via tv3 a la web del programa els matins, presentat pel gran Josep Cuní, que hi ha un grup de gent a Barcelona que es dediquen a etiquetar les tifes de gos que van trobant pel carrer, amb una banderola, on posa "BCMerda. Fes-lo cagar al teu llit". Annexo la pàgina web del col·lectiu, per si algun lector/lectora està interessat/ada en participar amb la campanya. Em sembla una campanya que pot ser útil. Perquè no? Afegiria a més, que les merdes que es veuen pels carrers de Barcelona, no són necessàriament de gossos. N'hi ha d'humanes també. Cal retirar les tones d'excrement que empastifen diàriament la ciutat i sancionar-ne els responsables de manera que escarmentin.
Aquesta és una impressió personal, i no en tinc dades però, crec que la gent que deixa els excrements de gos a la via pública i els que abandonen els animals quan fan nosa, són els mateixos mal parits, alcap i a la fi.

3 comentarios:

nur dijo...

Una bona campanya, però tot plegat és una mica escatològic, no? :P

Jo diria que he vist banderetes d'aquestes al meu poble (diverses, perquè aquí la gent és força porca, eh?)

Se us saluda!

Ferran Porta dijo...

Brutal, el col·lectiu aquest; una iniciativa marranota -vaja, la imatge de mi mateix punxant una banderilla en una tifa em fa venir esgarrifances- però una bona manera de denunciar els porcs amb què convivim per la força.

Xavi dijo...

Coincideixo amb vosaltres que és realment asquerós. Marranot, com diu en Ferran al més pur estil Tomàs Molina. Igual la solució seria, posar una llufa al propietari de l'animal o fer una mena cobrador del frac que senyali amb el dit l'enmerdador de la via pública. Ostres, que no costa plegar-ho!!!