jueves, 19 de marzo de 2009

Helicòpter sobrevolant Barcelona a la una de la matinada

Càrrega policial indicriminada contra tothom al centre de barcelona.
Vaig coincidir fa tres o quatre anys en un sopar amb un mosso d'esquadra del grup d'antiaval·lots i em venia a argumentar que, si no vols rebre cop de porra, no et fiquis. Si passes per allí, perquè vols entrar a casa teva, és el teu problema. Ells fan la seva feina. Tot un intel·lectual, vaja... Ahir a la nit, va haver-hi un helicòpter sobrevolant Ciutat Vella fins altes hores (com a mínim fins la una que me'n vaig anar a dormir). No entenia que podia ser. Es clar, era l'estat de guerra particular que havien muntat els senyors mossos.

Cada dia sento més vergonya d'haver votat el Tripartit.

D'un tema relacionat amb això, en parlaré en un poroper post. A veiam si li trec la pols a uns retalls de diari i els escanejo.

3 comentarios:

nur dijo...

Jo a la nit no el vaig sentir, perquè, per sort, visc a les rodalies de la gran ciutat; però el que sé és que van estar dant per allà tot lo dia al centre de Barcelona.

No sé si era pels estudiants, pels manifestants d'Inditex al passeig de Gràcia, els profes al carrer Casp o si hi havia alguna altra mani, però, vaja, van estar voltant matí i tarda pel centre!


Ah, no em perdo el teu proper post: promet i molt, benvolgut Xavi :)

Ferran Porta dijo...

Xavi, sense puntualitar una sola coma del teu escrit, permet-me afegir només una coseta: les garrotades injustificades de la policia es barrejaven, ahir, amb comportaments propis d'"escalfabraguetes", segons han explicat alguns presents. Repeteixo: no justifico l'actuació desmesurada de la poli, però sí convé dir, en paral·lel, que alguns dels energumens no portaven uniforme.

Jo també espero el pròxim! :)

Xavi dijo...

Cert Núr, va ser difícil desplaçar-se per la ciutat durant tota la jornada.

Estic d'acord amb tú. És com aquella vegada que va guanyar no sé què el Barça i entre els que vàren anar a Canaletes a celebrar-ho, n'hi va haver que van aprofitar per entrar a l'òptica del Triangle a robar unes ulleres. La veritat és que apart de fer nosa i donar una mala imatge, venen a ser, moltes vegades, l'excusaper la càrrega policial.