sábado, 15 de noviembre de 2008

Reflexions des de la calma

Estic aquests dies amb la idea de deixar el blog indefinidament. El cert però, és que he tingut súpliques indirectes per part d'en Pedro (estudiant de xinès vallenc, biscaí d'adopció) i directes, de la Rubia (una mossa rossa que conec fa anys), de que no el deixi, que continuí posant coses. La situació és que estic treballant, començat a treballar en un entorn nou que em té la testa ocupada moltes hores. Apart, estic amb el màster. Bé, només estic posant un pensament per escrit. No me les dono d'home ocupat, no em fa cap falta. Simplement, tinc poc temps, per escriure i per llegir coses a la blogsfera (i coses en general :( ). Sapigueu però, Ferran, Nur, i tants altres que us tinc en un lloc als "favoritos" i que us llegeixo encara que no aporti cap comentari.

Bé, seguirem posant el nas de tant en tant. De tant en tant...
Estava mirant unes fotos ara. He trobat aquesta, presa en un bar de la zona de San Mamés (té un aire nadalenc).

7 comentarios:

Sylvie dijo...

Bueno... jo tampoc tinc gaire temps i de tant en tant ( molt menys del que voldria) vai escrivint i com tu vai llegint..
No cal que el deixis no?

Mireia dijo...

Com diuen a Costa Rica: tenga paz. És a dir, take it easy, hehe. Com diu la Sylvie no cal deixar el blog, quan tinguis alguna cosa a dir doncs la diu, encara que sigui cada mig any ;).

Ànims!

Ferran Porta dijo...

La Syl i la Mireia ja ho han dit, així que no em repetiré, hehe...

En qualsevol cas, t'entenc perfectament perquè a mi també, de tant en tant, m'agafen ganes de desaparèixer d'aquest món 2.0 que ens té ( agradablement, això sí ) segrestats !

Ets a la llista de blogs, així que per poc que estiguis, sempre et tinc "fitxat" :-)

Xavi dijo...

Doncs no, no el deixaré Sílvia i no serà cada mig any que escriuré Mireia. I és cert Ferran, en aquest món 2.0 (jo només em moc a nivell de blogs), he cnegut gent, punts de vista, sentiments de tot tipus, que valen la pena. Endavant!!

JORDI BAYO dijo...

HOLA XAVI, JO TROBO QUE TENS QUE SEGUIR FENT ESCRITS, ESTAN MOLT BE, HEM VA XOCAR MOLT LO DELS POTS DE TOMATA EMBOTELLADA!! FEM TERRITORI!!
EI DEMA A LES NOU SOPAR AMB NURIA I RUFI!! TE PASO A BUSCAR VALE!!!

JORDI BAYO dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Xavi dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.