miércoles, 7 de mayo de 2008

Fidel, emocionado.


Ahir per la tarda vaig anar a comprar un llibre al FNAC (al Triangle). El llibre de Sant Jordi. És que sóc d'efectes retardats :-). Quina sorpresa la meva, que en l'espai de baix, on es fan petits concerts i presentacions de discs, hi havia cantant un grup de reggae, en el qual destacava un tal Fidel Nadal. No he buscat gaire informació sobre el personatge, ni tampoc sobre el grup. Sonen molt bé i posen de bon rotllet. Van contactar amb el meu esperit. Ara, aprofitant que estic fent una regressió i m'estic dedicant a estudiar full time, igual canvio de look i em poso unes rastes. Què monu que estaria...

Aquesta nit, dimecres 7 de maig, actuen a les 12:30 a la sala Apolo. Per qui vulgui/pugui anar. 10 €, amb consumició.

3 comentarios:

nur dijo...

uf, reggae electrònic? Potser si li treguessin el rotllo sound aquest, m'agradaria. Digue'm quarentona :P

Xavi dijo...

je, je, aaaahhhhh si, vols que et digui quarentona? Cap problema, t'ho dic:
Quarentona

Sinblancaporelmundo dijo...

Tengo una foto de Laporta a punto de irse de patas para abajo:

http://sinblancaporelmundo.wordpress.com/2008/05/14/laporta-a-puntisimo-de/