viernes, 17 de junio de 2011

Una imatge val més que mil paraules

M'han passat aquest vídeo. No comento res doncs està subtitulat.



Em recorda la primera vegada que vaig ser conscient de manipulació informativa mitjançant imatges. No he trobat imatges ni vídeos, però va ser un cas sonat. Es tracta dels suposats bombardejos de pous petroliers que va fer Saddam Hussein l'any 1991. Les imatges il·lustradores del desastre eren d'una au aquàtica impregnada de cru. Doncs bé, aquelles imatges corresponien al naufragi del petrolier Exxon Valdez a Alaska. Tot està inventat fa molts anys. La manipulació informativa, també.

3 comentarios:

Aida dijo...

Tiene cojones el tema. Con perdón por las malas palabras. Pero es que hay que tener valor y mala hostia para poner ésas imágenes y venderlas como si fuera Barcelona. En fin.
El 19 a la calle con la paz y la indignación por bandera. Ens veiem.

Ferran Porta dijo...

Justament l'acabo de veure en una altra banda... És fortíssim, un cop mé em deixen mut i m'empenyen a apujar un grau la meva indignació cap a aquesta xusma.

Xavi dijo...

Sigui com sigui, cal tenir-ho clar.
Un dia: demà 19 de juny.
Una hora: 17:00
Un lloc: Plaça Catalunya.

Endavant!!!